Tuesday, November 9, 2010

masalah wiring...

sepanjang proses penukaran enjin ni..takde pe sgt masalah tp yg menjadi hal skit...ialah wiring.
sebab mase aku jual enjin l2 aku..aku terlepas cakap nk bagi wiring luar dan dalam, so nak tak nak aku terpaksa bagi gk la wiring aku yg mmg dh kt desbod tu...

tp alhmdllh la...pomen aku bleh dapat cari wiring l2 sepantas kilat, senang keje die....sbb mase aku cakap kene bagi wiring dalam aku tgk kepala die dh mcm berkerut je...
huhuhuhu...ye la nk kene tarik wiring baru untuk sebijik kete.

sekarang....yg jd problem nye, lampu check enjin tak terpadam walaupon kete dah berjalan.
aku risau gak.tp pomen cakap myb kene pki meter kelisa kot baru setle masalah.

ape2 pon kete aku dh siap ditransplan kan enjin....myb esok aku nk gi amik kt bengkel.
rupe kete..jgn cakap la...comot nk mampus.

ape2 hal aku review blk nnt.

No comments:

Post a Comment